Jonstorps marknad

Med familjen :) , eller ja en del , Pappa , Monika , Kevin & Emelie :) .
Måste ju köpa lite skit när man är där :) , blev ett super sexigt linne/tunika & en söt klocka & en grym väska :).
Men det va ikke billigt , som dom det brukar var på marknad .
Köpte även en koffta till lillsyrran , sån reagge som ALLA fjortisar har nuförtiden , haha !
Nu sitter jag med lillen & funderar på vad vi ska göra :) ..

hahah min pappa e så sjuk 44 år & lyssna på samma låtar som mig maxar volymen & sjunger , jag dööör , haha !!


Monika , pappa , kevin & jag , grekland 06


Nästa Lördag ska vi åka till legoland , hööhöh !! :)
Älskarälskar min familj överallt annat <3 !!


// Love

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

Längtar tills lördag ser framimot det pusskram

2009-07-06 @ 12:52:53
URL: http://onellove.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja med !! :)

2009-07-07 @ 14:10:18
Postat av: emelie larsson

haha så du påstår att jag är fjortis hahahahahhaha din lillllle gris loveu

2009-07-07 @ 22:40:48
URL: http://onellove.blogspot.com/
Postat av: Lina

hahaha på god väg iallafall :) Love u lillen :)

2009-07-08 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0