High chaparall & Liseberg :)

Igår åkte jag & min småsyskon & pappa & monika först till high chaparall :).
Mest för små barn faktiskt , det som var roligt för mig var att kolla på alla folk som verkligen var helt seriösa , gick runder med värsta kläderna. Ett gäng i min ålder , slängde sig i buskar och rulla på marken , Okej ? . RIKTIGA BÖÖNDER !!
En från malmö som jobbade där , ragga ju inte litee !! , men tyvärr han vara även han  bonde . haha.
Efter 2,3 timmar palla ingen va där längre , haha .. men maten var faktiskt super god  , nått bra :) hhaaha.
Så vi åkte mot Liseberg , fick sova 1 timme i bilen , underbart !! :)
Liseberg kan man ju inte klaga på :D , förutom alla små fjortisar men ja dom finns överallt  .
Vi va  där till 10 eller nått tror jag sen hemåt :) .
 SOOOVA !! :) så jävla härligt ..
Riktigt rolig dag var det <3 !!
Kommer bilder imorgon :)
Idag ska jag till malmö , båstad  halmstad ?? för mycket planerat ,, ohhh !! får se :) .

// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0