hahaha !!

Disskuterar med en vän på msn nu .

Tjejer har så mycket enklare att kunna göra folk illa .
Hos killar handlar det om styrka , hos tjejer handlar det om smarthet .
Om en kille vill döda en annan kille , måste han vara starkare eller skjuta honom helt enkelt .
Men vi tjej fjäskar oss sakta in & sen slår vi till när man minst annar det !! .
Ha dina vänner nära men din ovänner närmre ;) .
hahaha vi e sjuka i huvudet   , Nej jag är inte sån , eller ja för min familj gör jag ALLT !!.
Jag tror varje människa mer eller mindre har en djävul inom sig och man kan göra allt för sin familj .
När det handlar om sin familj har man en vilja en stryka att göra vad man vill , hur liten man än är , så handlar det om smarthet & mod !
Som min mamma sa en gång , ingen , ingen i hela världen kan skrämma mig , banden man har mellan barn & mamma , syskon , det är ingen som kan stoppa en då ! .
V har ju gått igenom en hel del i vår familj & våran mamma har varit extremt stark måste jag säga , många hade backat undan & inte vågat , men du stod upp stolt & modig för att försvara ditt barn .
Du var aldrig rädd om dig själv , men om oss var du , men du klara av att driva bort det med ditt mod .
Och det är något jag är väldigt imponerad  av :) .

nej duschen väntar på mig ,

Även dom söta små flickorna , har sina hemligheter !!







// Love

Kommentarer
Postat av: jasmin

KUN FOR MIG - BÄÄÄÄÄSTA! :d

2009-07-04 @ 19:28:20
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0