fulllerullle ..

Heladagen !!
Började med jobb 07 - 14 ,  hem till daddy åt middag :) .
Sen spela jag & kevin tennis , Looveit !
Jag började ju spela för ett par årsen , men slutade :/ .
Tycker det är supersuper roligt med tennis, familjen larsson ska bli proffs ;P . haha .
Lillen är jäkligt duktig måste jag säga men han har ju spelat sen han var 5 , så han har ju spelat 3 år nu :).
Efter sommaren ska jag faktiskt börja träna :) , ska tvinga pappa skaffa en tränare till mig & kevin , mohha !!
Sen chilla jag lite hos pappa , sen åter till jobb & nu hemma , riktigt trött nu !!
Ska duscha & så , sen TV !! :) haha . eller ut & gå en runda med susssa , haha får se om jag orkar :)

I'm Gonna Make A Change,
For Once In My Life
It's Gonna Feel Real Good,
Gonna Make A Difference
Gonna Make It Right . . .




// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0