Fredag kväll ..

Inte alls sugen på att dra ut .
Har städat lite & kollar film :) .
Riktigt nice färg har man fått iallafall :) Lovley ..
Imorgon blir det straden igen , ska ditt med gaz och han tycker ju att vi ska röra på oss så blir man brunare ,
så tydligen ska vi spela fotboll & massa annat , Jaa, vi får se hur det går :p mohha , Ses på stranden folk :) .
Sen ska vi kanske grilla lite & så . Sen på kvällen blir det lite mys :) hhiih.
Lillsyster är sjuk , lillesnutte , kräker & mår dåligt , men du ska se blir snart mycket bättre :) .
 
Blev väldigt glad nyss . En vän skrev till mig ..

- Måste säga att jag beundrar dig .
Df lyssna på vad jag säger
jag tkr du är en bra människa
läser din blogg
du har blivit så bra ville bara säga det.

Det glädjer mig verkligen , när folk inser , jag har kämpat för allt detta.
Och jag hade bara en period som jag var vilsen , det var inte jag liksom .
Aja nu har det gått så långt tid att jag vill inte ens tänka på det mer :)

// Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0