Festival ..

Och jag är så tröööttt .
Har super mycket på jobb , uhhh !!
jag fick betala ca 1600 för att boka om min billjet till Grekland , grr , 6000 kr för flygstol , känns lite faktiskt , haha :)
Sen jääääävlaaaa säger jag bara  :D mohhha .
Har mycket jag ska hinna innan jag ska åka :S

#Packa
#Flytta
#Ficka håret  klippa,extensions & ficka ögonbrynen
# Jobbar varje dag till jag åker
#Leta upp min resväska ?
#Göra en massa inköp
#Vaxa
#Gå ner mina extra kilo
#Festa men flickorna

Tror det va allt ! Hur ska jag hinna  :/ uhhh ..

Iallafall igår var jag lite med steffi & lillsyrran nere på festivalen kolla läget :)
Idag blir det fäääääst :D

Nu ska jag springa till jobb

// Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0