emelies inlägg (Y)

hejsan linas lillasyster här , typ i dag har vi varit på söderpunkten handlat saker ,sen så käkkade vi china foood på systers backgård mumsmums , sen typ hem till syster lina måla naglarna , sen så hade lina typ en skönhets lektion med mig typ hur jag ska sminka mig och klä mig , haha så skrev hon ner allt så jag har fått en lapp med saker som hur jag ska göra och vad jag ska göra och va mamma måste köpa hem tack lina ! , sen så efter allt det stack vi ner solade solarium , ha sen i morgon blit det high chaparall kan inte stava till det men vi åker vid tio tiden med pappa kevin och monika , yesbox sånt e  livet efter städning ska vi göra ansiktsmask  , tack syster lina för allt jag älskar dig otroligt mycket , bästa syster någon kan ha , i love you , pusspuss / emelie

Kommentarer
Postat av: carolin

hej! tack :) jodå bara fint :)

2009-07-17 @ 09:33:53
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: emelie larsson

men gud vad jag e duktigt på att skriva :O:O haha skoja iloveu

2009-07-22 @ 01:30:08
URL: http://onlyrightnow.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0