Rutten oliv :@

Igår morse kom min bror förbi för att vissa sin ny klocka  fettaste Breitling :( grrr din apa du kunde köpt en fin till mig med :( . så iallafall skulle vi dra äta såna frukostmackor men dom hade stängt så jag tvinga han till mc , när jag kommer hem börjar äta på min hamburgare och luktar det , koskit :( jag troddejag skulle spy , min bror blev helt sne och typ skällde ut dom ,  hahah , det va en rutten oliv . asså så jävla äklig , never mc igen typ ! :( .

Sen plocka vi upp lillebror och åkte alla hem till mamma , hihi ;p jag fick en espresso maskin , yehhhi :) sen åkte vi alla hem till oss själva men lillsyrran följde med mig hem  :) , så åkte vi till mormor ,åt lite mat , köttbollar och mos ! hahah :) . Så kom kevvo och hämta oss ,även han hade köpt nått mkt fint nytt :( en porsche  ,  kändes som man ville hoppa framför ett tåg , dom softar på livet till max och har allt dom vill , en annan sliter röven av sig .
haha´men sen vi tjejer har ju lite mer klädd behov :P hahah . så drog vi till mej kolla på satc och så, rebecca kom ju även förbi lite med:)

idag jobb kl 7 imorse , kill me!!! nu ska jag gå ut ta en cigg med rebecca sen vila lite bio ikväll :)

have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0