pulka på hallandsåsen och drinks . hahha

Sjukaste kl 9 på kvällen sitter vi hemma hos min bror vi måste fan göra nått blalba. sen fick vi en ide , vi super oss paggade och åker pulka , hahah , så vi samla ihop oss , köpte pulkor och dricka , satt oss i bilen mot HALLANDSÅSEN hhaha . jag , rebecca , peter , marcus , danne , kim och tobbe , värsta gänget , hahha. efter många stop på vägen kom vi fram , fettaste bomen , men så frågade boockas och marcus , skulle vi kuna åka pulka , haha det fick vi men det va ju helt mörkt , anlänningen va ju stängde men vi kämpa oss upp i backen och  åkte ner , nära döden ! hahah . blötta och nöjda satt vi oss i bilen hem . hahah . hemma vid 3 tror jag. haha riktigt roligt :P .

Jaha nu ska man börja plugga :)  ska ditt och prata med dom på måndag :) . sen vill jag plugga i sthlm när jag läst upp mina betyg :) 

nu ska jag duscha sen jobb. i kväll blir det ingen utgång som planerat , bara lite mys :) hihi.

min mobil e knasig så ni vet, går inte ringa alltid till den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0