nyttiga lina , haha !

Igår gick  jag , daniela och pamela till espresso house satt och snacka lite :) "no kids , tack! " , haha .
Sen va jag ju tvungen att ta en runda till subway , så stanna vi till där:) , mummms .



Det går faktiskt jätte bra med mina nya matvanor , jag vill ju inte gå ner i vikt bara äta nyttigt , lite kommer jag gå ner eftersom jag levde på cola innan :( hehe men sen insåg jag att jag stoppar all skit i mig och om några år kommer mitt hjärta sluta slå , lyckades för klara det för min bror med igår , man kan inte sitta på soda 24/7 dricka drinkar och äta kyckling och klyftpotatis , det e döden för hjärtat !!

Frukost  
En macka , av det mörka engergi brödet , jätte gott .
Lite kellogs fullkorn med jordgubbs fil :)

På jobbet
En macka igen . lite frukter

Middag
Lagar något gott , idag blev det oxpytt :)

2 liter ramlös, hahah :)

Idag Fyller lillsyster år , Grattttiiiss mitt lilla hjärta, tyvärr hinner jag inte hem idag :(
Ska gå till jobbet om några min .
Kommer imorgon , din lilla lopppa :) (L)
Lördag fyller jag år ju :) 

Fredag & Lördag blir det utgång :)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: kalle anka

ja du är väl för roligt...du tror inte ciggen kommer ta kål på dig innan colan ??hallå lungcancer.

Nää jag älskar dig ändå blondi

2009-01-27 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0