kiropraktor , jobb & flytt !

Dom senaste dagarna har varit stressiga .
Har packat alla min grejor själv , och det är MYCKET ! , men mest en massa kläder !.
Nu har jag flyttat in hos min bror , han har ju en mycket större och bättre lägenhet , med bättre läge .
Det kommer ändån bli skönt , han är väll inte hemma så jätte mycket , eller ja kl 2 i natt stampla han in , ASS PACKAD ! , Och jag bara gå & lägg dig för fan , amen hjälp mig av med skorn , what ! haha , sen ringer det  2 timmar efter och nån tjatar som en galning och jag bara humm mmm jaa ! GODNATT !  Om man festar torsdagar stör inte folk ! , jag skulle ju varit hos tandläkaren kl 7 , men vem fan kan vakna när man varit uppe till 5 !?
Men annars så är vi snälla mot varandra , är glad att jag kan komma översen med mina syskon så pass bra endån , det är inte många som hade klarat av det . hehe .


Så igår jobbade jag , sen in till kiropraktorn , GUDVASKÖNT !. Sen blev det flytt , jag skulle nog ha bytt plats på dom , men ska ditt tisdag igen så det e lungt :) . Peter, alex kim & marcus hjälpte mig med allt :) Tacktack , ni är så underbart snälla .  

Just nu sitter jag i fönstret med datan och skriver här och kollar ut på allt folk som springer. Jag hade ju behövt ta mig ut med , har lite kvar i den andra lägenheten och måste handla mat & lite annat smått .  

Nya utsikten :) tog med mobilen så lite suddigt , hehe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0