i wish i was..

Den låten hatade alla utom jag !
. För några år sen lyssnade jag på den 24/7 hade den som ringsignal i 1 år typ .
Alla hatade verkligen när min mobil ringde haha ! .
Och idag på jobbet kom den på radion , weei , så glad jag blev :)

Nu ska jag bara fixa en sak sen jobb igen :( buhhu .

Vad jag älskar denna känslan ,
Jag och rebecca har haft lite vilda planer , och jag ger inte upp ! .haha 
Det är nått speciellt med blicken , något som bara får mig att tända till . 
Och jag har märkt en sak att det är roligt att jaga , vi tjejer får allt exakt vilka killar vi vill och när , Tror vi iallafall ! 
Men så är det inte .
Så nu ska jag uppleva min första skattjakt, haha!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0