Godmorgon :)

Ja igår råkade jag göra nått konstigt med min blogg så jag fick en vanligt stillmall .:/
Jag förstår mig inte på såna grejor , hehe
.
Igår va jag med jasmin hela kvällen och dagen städadejag bara .
Så hände inte så jätte mkt , hehe :)

Äntligen har jag mitt shopping humör tillbaks :) .
Har inte shoppat rejällt på hundra år känns det som .
I´m back , haha !!

Nu ska jag fixa mig och dra till jobbet , sen ikväll ska jag träffa daniela lite :)

Imorgon måste jag ut på en shopping runda , i vår tråkiga stad .
har saker jag har planerat att köpa iallafall :)
 Skor . ett måste  !  lite underkläder , jeans 
&




hum , inte riktigt min still ju , men tyckte det va nått specieltt med dom :)
Hoppas dom kommer sitta fint i allafall :)





Ohh , den e bara så snygg :D 4 dagar så kommer den , jijpijpi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0