gliidarn ...

Jobbade på dagen :)
Sen hem vid 4 , ner till stan med daniela , åt lite sallad :) mumms,
Jag har ju börjat äta ordenligt :) ingen cola !
Sen drog vi oss mot mig , satt här snacka om allt från himmel till jord .
Sen ringer danne , köp dricka ! jaha hum söndag ?! .
Men iallafall blev det så att jag. daniela , kennie & danne
satt oss här drack lite , jag å daniela smög i väg ner spela lite .
We loooove it !
Vi kommer upp då är dom ganska dragna , haha.
Jag gick å la mej typ halv 3 , efter som jag gick upp halv 7 :O
Men daniela väcker mej typ 4 ?,
Du lina , kan jag ta dannes bil.
- humm ja det kan du väll .
Jag reser mej upp danne hade deckat i soffan , kennie helt förrvirad trillar runder överallt.
Och jag å daniela bara garvar .
Sen ska hon försöka få ut honom , ojoj haha vilket skratt vi fick .
Till slut gick han ut i trappan , och jag har sprilltrappor dom lägger han sig ner , och GLIDER ner hahahah !
Vilken syn asså , hahah .
Så hör man danne ligga och skratta medans han halv sover ,
hahaha sjuka !

Nu e jag hemma från jobb , ska duscha snart kommer daniela .
Ikväll blir det fika med pamela :)

Kommer mer sen

Igår köpte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0