en typisk tjej kommentar


Varför just jag !
Hur många gånger har vi inte kört den. haha

Igår blev det en "misslyckad" utgång .
Tråkiga hbg , inget folk ute alls !
Det va ju jag , danne , peter & alex :)
aja , idag har jag jobbat lite och sooovit
´
Imorgon , åker boockas till egypten 3 veckor :( buuhue !
Kommer sakna dig .Och jag ska gå tillbaks till mit vanliga jobb liv , sista denna månaden sen e det slut , orkar inte mer då :) blir heltid på ett jobb då bara , man orkar inte 60 tim i veckan :(

Nu ska jag fixa mig lite , har en träff med stan ikväll . haha !

Love it !
                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig också darling! Fan varit nu hela lovet typ varje dag, inte nice! Men tar igen de sen :d tuuurkey i sommar? hihihi kösss

2009-01-11 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0