äntligeeeen ..

Jag har äntligen gjort det , bara skippa klockan imorse och somna om , så jävla skönt va det  :) mohha , men har över mycket muskel värk sjukt asså :( . Nu ligger jag fort.f i sängen och degar , ska ringa min kusin tänkte , and talk shit :P haha .  på tal om kusiner ,  så födder en av mina andra kusiner snart , hon är ju då i samma ålder som mig .  många kan  säga det är för tidigt , jo det är sant , och verkligen om man inte har jobb eller något och bor hemma ! .

Idag kommer lillasyrran ska göra lite mat och kolla film :) me like ! :)

nu ska jag dra mig upp och gå till hemköp och köpa fruskost , graauw :D .


Kommentarer
Postat av: alex

Riktig horaaaaaaaaaaaaa, knola din fita

2009-01-05 @ 03:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0