2009

ska bli bästa året :P

haha.

Middagen hos mej va jätte trevlig , sen kom det mer folk efter mer än vad vi planerat :P

min bror och hans vänner kom ju oxå :)

Vi drog ner mot tivoli  , mkt trevligt va det fakisk .

Man träffa ju alla som man inte sett på hundra år !

Och en ex chock blev det , 3 år sen men när jag ser honom smälter jag , ävenfast jag aldrig skulle kuna tänka mej ha något med honom igen , men det va ju första kärleken :P. haha . men blev ju en liten nyårs puss , haha . 

blev mest prat inne på tivoli ,  lille kevvo va ju lite deppig med :( .

Iallafall hade jag själv värsta mens värken så jag drog mig hemåt vid 2 ! all by myself ! i need a boy ! hahah
Idag har man hört allt skvaller , hahah me love! inte många som går hem själv på nyår :p haha jag dör ! mer ska vi inte gå in på:)  idag har man fåt städa som en galning ! fyfan så svinit det va:O hahaha .
nu ska jag kolla sex & city sen kommer rebecca lite sen nanna jobb imorgon ! öhh !

lite pics:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0