19 år !

Idag är det ingen vanlig dag , för idag är det min födelsedag, nanan :)
Gammal & sleten börjar man bli! haha.

Igår blev det en vild utgång med pamela , sara , mathilda & ?
Fyllle pamela säger jag bara !! "thai hoe is alive" hahah
Haha , det blev lite olika stället men nått tempel blev det inte ?! , 
Men pamela trodde att vi va på tempel innan bakom , men vi va på bakom , och där får man ju band när man går in
,så pamela gick til tempel efter ett tag 
- vi har inga band här , var e din stämpel
- ne men jag lovar jag fick det här , jag va här nyss .
- Nee
- Fiittt jävel .
Hhahaha .
Själv tog man det lungt med drickan ?! :) hahahha 

Nu ska jag hoppa in i duschen börja städa lite och så :)
Ikväll kommer lita folk över to have some party !!

Jag mååste börja ta lite bilder , ska fixa till det idag :) .

Rebcca nu får du fanimej ta och komma heeeem :( 
Daniela & mimmi åker ju till thailand på måndag . :D

Kommentarer
Postat av: jasmin

hoppas du hade en trevlig födelsedag fast jag inte kunna komma ;) haha skoja, pusspuss!

2009-02-04 @ 14:17:35
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0