vad gör man ..

När man kämpar för att inte vara lessen , kämpar för att se stark ut.
Man ser alla lyckliga , förälskade ,  själv har man inte haft någon på nu ca 3 år .
Ibland kommer man i en sån period när inte ens shopping kan ersätta ensamheten :(
Idag hämta jag & kennie daniela & mimmi på flyget , era piiiggs , bruna och fina efter 2 veckor i thailand .
Man såg daniela sken upp som en sol när hon såg kennie , ni har verkligen en sån fin kärlek :)
Får mig att minnas alla stunder jag hade med dennis , jaa , haha vi hade många fina stunder med allt var inte dåligt .
Men nu är det 3 år sen och ännu har inte blivit riktigt förälskad , konstigt men sant :/ hehe
Känns tråkigt , att inte ha den där nr . 1 vid sin sidan , men ska inte klaga , har mina underbara vänner :) & min familj som betyder allt för mig :)

blir det jobba i norge ?! :)   jag tycker vi kör på det flickor & pojke :P  hehe

va i stan med jasmin & sabrina ,
Köpte tunnika & skor , klämmer hårfärg & sånt :)

Nu ska jag dricka kaffe & röka  och se vad kvällen blir :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

hej lina haha ;) gulligt att ni kom och mötte oss idag :D tycker vi ska köra på norge, kan nog bli jävligt kul!! :D PUSS

2009-02-18 @ 20:24:00
Postat av: Kalle anka

Jag kan vara din nummer 1 stumpan ;) Jag älskar dig & saknar dig

2009-02-20 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0