tandläkaren ..

sverige ?! , jävla skit land !! och jag står för det denna gången
 nu har vi alla negativa saker

kallt
sjukvården är riktig skit
tandvården är riktigt skit
tråkig miljö
tråkigt jävla folk !!

Nu tänker många , flytta då !!
ja men nu e det så att jag har min familj / vänner här

seriöst jag och rebecca gick igår till akuten , eftersom jag är helt svullen i min kind och det va typ 100 pers förre och i stället för att sitta och vänta och slössa onödig tid fråga vi en sjuksköterska ,
gör ni något åt detta efter som det är tand problem
- Det kan inte jag svara på vänta om du vill ditt val .
och det är inte första gången jag bemöts otrevligt på hbgs akut , så era sura jävla kärringar stanna hemma och gnäll på er män i stället !! jag blir så jävla arg !

idag blev jag halvt misshandlat av min tandläkare .
jag har problem med nerverna i tanden och man har 2 nerv kanaler.
Och i den ena fanns inget liv och då tog han förgivet att det inte fanns in den 2 ,
och börjar borra där med , fyfan jag trodde jag skulle dö , hoppa 3 meter upp i luften , grätt som ett litet barn :$
sen säger han ja men vi lägger bedövning , smart ass !!
efter 1 bedövningen börja han pilla igen , OOOOONT !
så gjort han 4 gånger , till slut slog jag bort hans händer från min mun .
och då säger han , ja men kanske bedövningen inte tar efter som du är så svullen !!
ASSSÅ TÄNKER MAN INTE PÅ SÅNT INNAN !!!

jag är verkligen alltid lung och trevlig när jag går till doktorn / tandläkaren vad det nu än är , men man möts bara av en massa sura jävlar !! jobba inte med människor om ni inte kan va trevliga !!!

nu blev det e långt inlägg !  :P 

min nya data :D riktigt najs e den :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0