Storstäääd !

Skulle ju bara tvätta idag , men fick ett ryk , så nu har jag städat allt , skurat hela badrumet , torkat skåp,kyl , frys , spis allt i köket , Dragit fram soffa , mattor allt , haha :) Ska snart springa ner hämta tvätten , sen gör vid mig för stan :)

Köpte nyss en cykel , hahaha 250 kr
 Eller ja  J kommer med dne halv 1 .
 Fast den e vit , haha , perfekt .





Syskon , jag vet ni alltid snokar här , haha :)
Ni ska veta att jag älskar er enormt mycket ,
Är glad för att ni ställer upp så som ni gör för mig .
Vår syskon kärlek är nog den bästa som finns :)

S-D-L-T-E

S
Vi saknar dig så extremt mycket .
Och vill bara att du ska komma hem , vi har hopp för dig .
Du finns alltid i våra tankar .

nu ska jag dra mig :) puss

Kommentarer
Postat av: jäzzie, linas FRIEND :)

asså jag dör av dig. kolla cyklen och sånt. :) haha kommer till dig snart <3

2009-02-18 @ 11:03:40
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0