söndagswalk !!

vaknade upp , solen skiinner, ohh .
då blir man ju på super humör :)




jag & rebecca bestämde oss för en lite promenad , som slutade på espresso house :)
jätte skönt väder , men börjar bli lite molnigt nu :(

Vi disskutera om vad vi ska göra om 5 år ex,
en dag som idag ser man alla kära hand i hand :(
det är då man blir lite lessen inom sig , haha.
vad ska man jobba med , ska man ha en kille , barn ?!
vart ska vi bo ?! .
allt är ju bara stora ???
känns läskigt , jag har inga planer alls känns det som .
och det skrämmer mig många gånger , lite panik ångest !!

jag drar nog till sthlm om 2 veckor för lite shopping och avkoppling :)
Jag vill så jätte gärna flytta härifrån men samtidigt inte , jag har ju alla här ,men samtidigt vill jag komma ifrån och börja om på 0 igen , men jag vet att jag hade saknar er alla för mkt för att kunna gör det :( :)

aja nu ska göra göra mej lite kaffe, sen ska jag ringa martin och tvinga ut han lite :) hahah

Kommentarer
Postat av: kalle anka

moohaa du & din ångest...ring mig din lilla apa kramar

2009-02-08 @ 16:37:05
Postat av: Anonym

vad skulle livet va utan ångest :D haha

2009-02-08 @ 16:40:08
Postat av: lina

ringer sen :D måste ladda mb :P

2009-02-08 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0