noorge ..

Jaha nu e man hemma från jobb , galet trött :(
Imorgon blir en hård dag 07 - 21  :(:(
Det lär bli norge :) jag ser verkligen framemor det :):)
Har fått höra
- Lina , fan va du e dum ,du har fast jobb , du ska köpa din lägenhet .
OCH ?! .
Har ni inte tänk på att jag kanske inte trivs här ?! , kanske vill komma ifrån och hitta någon och inte något ?! .
Min plan är ju att jobba i norge och sen ska jag flytta till den första staden som kommer upp i mitt huvud och börja plugga :) Och jag känner mej redo för det nu . Jag har hela tiden tänkt , ja men snart kommer det , men ikkke !!

Nu ska jag deppa mig ner i sängen , muuhhu :)

SKÅNES BEFOLKNING ÄR SÅ ÄKLIGT OTREVLIGA  !!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0