lördag

jaha , igår blev det lite utgång , kennie & jag drog oss ner till stan möte upp rebecca m.f .:) jag hatar verkligen crom , asså bara av folket mår man dåligt ångest attak för fan!! . jag gick från toaletten överdans golvet, en jävla arbab tar mej på röven , asså jag orkar inte ens få  ryk , men jag bara känner mej så äklad av denna stadens folk , en brud smekt mina bröst , hhaha asså vad e det för folk !!!!
Sen hade jag & kennie ett uppdrag , som jag så gärna ville göra !! men hum , för första gången gick det inte! vi ska inte gå in på några detaljer , jag böla nästan för fan.
så vi gick hem , öppnade upp lite mer drinks , hahahha .
Daniela vi saknar dig som fan : (
idag blir det middag ?! .

jag vill ha en skit najs förfest sen dra till köpenhamn :D näääästa helg , :):) 

roliga minnen från gammla tiderna  ;)
orkar inte hbg !!!  minns malmö , drack som galningar , dansa , som ofta slutade med strippdans , hahah .
men det va fan tider asså :)  bråken , gaysminkningar  ,  alla minnen med alla .  kollat genom fönster , hahah asså vilka jävla grejor , :)  panik ångest mitt i natten , flumat runder som freaks . nene jag & sus haha jag hade då ett strängt förhållande innan  och det närmades sig förlovning , men det ville jag inte med han ?! , haha suz ide , vi rymmer lina enda utvägen hahahha , ähhh va fan tänkte vi med ,hahha . jag packa en lite väska - jag ska hem till mamma lite ´, det va 3 dagar innan förlovningen skulle ske , -  lite förhör , sen seya ! vi stack till malmö , la som kossor i 1 vecka och sola , hahaha flumma runder tröst shoppa , hahah . varje gång dom ringde , fick vi panik , sen flabba vi ihjäll oss , hahha ..

hahah en fett rolig grej till haha .
Vi dejta ju 2 killar från halmstad, och jag har ju även vänner där .
och han va ju inte så glad om jag festa hahha a.
så vi åkte ditt för att gå på fest , men det visste inte han hahha .
så vi möte upp han , för hennes jobba , så fika vi och så .
sen sa vi , vi ska till susannas mamma för hon är här hos en kompis , han bara ja men jag kör .
men vi skulle ju till festen , så jag smsar vart ska vi mötas , så sa dom en andress , vi leta och leta så hitta vi inte , så han bara jag får snacka med hennes mamma , paaaanik m, nejnej ,  sen kör vi på en väg som är en återvänds väg , och när vi kör står dom vi skulle på fest till vid väg kanten , Så han bara ja men vi frågar dom , hummmmmmmm paaaaanik. så jag bara nejnej , hahah . dom känner ju typ varandra lite . så jag stopar ner huvet i golvet och letar efter något i väskan , vaaad !! så rullar han ner rutan han bara vet ni var denna adressen ligger , dom bara ja mannen här så tar jag upp huvet , hhahaha vilken jävla grej - alla bara hej  - kollar på varandra , sen va det kört för min näsa !! hahha
jag dog av flabb haha , sen stack vi tlll festen lite tårar men vafan , då står galningen utanför , tvingar ut mej- ta med dig suz och kom nu , hennes kille ringer du ska fucking åka med han nu ni ska hem till mig vänta tills jag kommer , hahah . paaaaaanik , tillslut va vi ju tvugna att åka med honom . hahaha han lsåte fan in oss  i bilen , båda fick inte gå ut när vi handla vi kunde ju rymma hahhahah . asså vi skratta så mkt , fyfan så kul det va endån . hahah på morgonen vilket jävla bråk !! hahah .  men dom 2 va riktigt horkillar , hahaha  dom flesta vet ju säkert vem dom e i allafall skåne & gbg, hahaha svin !!

Graaaaaaaaaattiiis martin :) nu blir det mc 24/7 

Vi har verkligen varit unga & dumma  , men vilka jävla tider asså :D
hahaha nu har jag skrivit fööööööööör mycket , haha :)
Köss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0