klockren !!

igår jobba man natt till kl 3 :( helt själv va jääävligt stressigt , ohh .
sen hemåt , här va det lita party , haha sj satt man sig och tog en vinare och snacka lite skit .
 
nu nämner vi inga namn ,hahah !!

det va ju någon här som hade fått sig ett ligg.
och ja sa när jag vaknar ska hon va borta !!
kl blev kanske 5 , så kommer hon ut , med byxorna nere en strumpa .
sätter sig sen kolla hon lite snett på mig och flinar , och hon va riktigt packad .
sen börja hon mumla massa skit jag och en annan kille satt där,
så gick hon över gränsen så sa jag gå här i från frivilligt eller blir det 5 vången från fönstret .
börja hon disskutera om att jag hade attityd jag bara lyssna jag bor här , våga i´nte ens kolla snett på mig då.
sen reste fyllot sig börja åter disskutera , vf har du sån attityd , ohh kanske i 20 min ,
så sa jag till henne *** ringde dig för **** ville ha ett ligg , nu har han fått det thats it !!
hon helt chockad .
jag bara jag vet han e gulligt han kan ge dig allt du vill , men du är bara ett ligg fötr honom . men tro mig du e inte den första tjejen jag får köra ut !!
han har lite svårt att göra sig av med såna som dig !! . hahahah .
hon bara jag tar inte åt mej helt hysterisk . jag vet vad jag är blabla, haha till slut öppna jag dörren så gick hon , hahah .

visst alla kan va riktigt borta, men man skämmer inte ut sig så , plus hon  välte hela glas skåpet , så det va glas i hela lägenheten , asså hur skämmig får man bli .
och hon har glömt sina trosor , hahaahha gud vilka folk asså !! haha  

nu håller jag på att städa och tvätta , i bland önska man att man bodde i en lite lite pytte lägenhet , haha .
inatt blir det jobb med :( buuhhu !!

ja då ska man lägga 15.000 på att laga sina tänder :( riktigt hårt !!
helt svullen i hela kinden idag inte alls bra :(
aja take care peepps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0