helgen ..

Helgen , har varit riktigt lyckad  :)
utgång , umgåts, riktigt bra :) men i lördes blrev det lite hårt , menmen hehe :)
Igår va jag , mathilde , danne & kennie och käkka ute och lite drinks , sen hem till mig/danne , lite vin och så :) riktigt najs kväll faktskit .
Jag har nyss varti och ätit med danne & kalle på aldas :)


Håll i er nu , asså lyssna på denna , man får rysningar , vilka röster !!
Han lite mörkare , ohhh gud , jag hade gjort vad som helst för att han skulle sjunga en gång live för mig .
Enligt mig har han lika bra röst som han sista , för det är så olika röster och lika bra men i olika versioner om man säger så. och han e mer min typ , tänk att ha en brevid dig en kväll när du ska sova , haaallelujha :) hahhah  eller den gången jag gifter mej , :) sjuuuukt mysig röst har killen,
Men det roliga är att han sista som sjunger har gjort den för att håna dom andra för han har sån sjuk röst asså .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0