fast caar ..

nu står jag i ett svårt beslut , som ensam kan man inte både köpa bil & lägenhet om man inte har ett super jobb ,
så det står mellan att köpa lägenhet eller en

Mercedes C 230 Sportcoupé (193hk) Triptronic -06 eller audi a5 ?
mycket svårt beslut .
just nu bor jag med min bror , en stor 3 i stan , så jag har ju ingen panik igenligen .
funkar jätte bra , vi ses ju typ aldig kanske df ahhaha när jag kommer är han inte hemma när jag går kommer han hem . haha . så funderar på att köpa en bil , jobba röven av mig detta året få det mesta betalt , sen flytta till sthlm;O?
jag är rädd om jag köper lägenhet här i hbg , att jag kommer fasna här och det vill jag inte !!!!
Måste fundera igenom detta noga !!

snacka nyss me kalle anka , hahaha - plugga till undersköterska :)  perfekt , bra att du vet vad du vill nu :) happy for u .

Idag har även varit en bajs dag , lyckades tappa 500 och min rikskuponger , hahah så typsikt mig inte första gången om vi säger så , och mitt bankomat kort lämnar jag alltid på baren när jag e ute ! slaaarvig med andra ord !!  och när jag a ute förra helgen , tappa jag mina nya skinn hanskar , gaz hitta ju en i hans bil , men den andra ?!?! hahah när jag åt kebab idag fick jag hela skiten över min vita tröja !! fort.f tand värk !! och hjärtan vart man än går i stan , !!!! :(

men fick träffa lillebror lite idag :) sötliten jävel , hihhi.  ska pappasen flytta till grekland ?! , jag blir överlycklig i allafall vi ses sverige :D hahah .
nu kom min andra lillebror ?! , hahah vet inte vart han kom ifrån hahah men måste va social hahah

kisses (K)


Kommentarer
Postat av: kalle anka

Jag röstar för att alla flyttar till grekland & börjar sälja feta ost

2009-02-14 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0