ännu en dag !!

menningen ?!
nu har jag kommit in e en sån period igen , DEEEPPPPP !!!
känner ingen lust eller glädje alls , och folk , ja jag vet inte dom flesta är så falska på nått sätt .:S
jag vill bara åka härifrån , men så har man sitt jävla jobb , som jag e så jävla trött på :(  fan man jobbar som ett djur för
16,000 i månaden , sen jämför man med min bror som jobbar 3 dagar i veckan och har  60.000 det e då man bara vill lägga sig ner och döööööööö. !!!
lördag är det allahjärtans dag , jag minns när man hade någon att fira med , så mkt man såg framemot det , nu känner man sig bara ensam och som en förlorarer .
när jag gick hem från jobb , så gick jag förbi torget ,  så har dom satt upp såna fina lampor som lysser ner i marken i olika färger i hjärtformer , jätte gulligt och hjärtslag som musik , det va då mitt slutade slå , haha .
jag ska iallafall få blommor och thaimassage från jobbet sa dom :) haha ,
inte alls kul när man känner sig helt depp :( alla märker verkligen det jag brukar alltid va glad och skoja , nu sitter jag som en jävla ko men en cigg i handen 24/7 , detta låter inte bra och ser inte bra ut !!

min bror har gjort världens finaste tatuering , på sidan av magen har han skrivit alla våra syskons namn och person numer , sjukt fett :) ska ta en bild den lägga in :) .vi e ju då 5 så det blev en hel delhahah , men sjukt fint :)

nu ska jag sätta mej i dushen i 1 timme och njuta ,:) cao ,

Kommentarer
Postat av: jasmin

amen lina då! känner du dig ensam på alla hjärtans dag? haha du kan ju ligga i min säng med mig om du vill, är också ensam. det är meningen att vi ska vara med varandra, vi är ensama båda 2. jag känner exakt som dig, förra året bästa alla hjärtans dag, jag hade mitt liv i mina händer. men nu? vem ska jag nu fira med? dig, smsa om du vill :) <3

2009-02-12 @ 23:16:39
URL: http://jasminz.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw mitt lilla hjärta :) då har vi en dejt ;P hihhi - i call u later hun <3

2009-02-13 @ 08:49:50
Postat av: kalle anka

Amen smulan jag älskar ju dig & det räcker väl bliink Snart får du komma till mig & ha kul kanske dricker vi massa vin & du kan springa i trappen & tjuv ringa på mina turkars dörrar ;)

2009-02-13 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0