Alejandro Fuentes ..

Hans röst dödar , så romtantisk , går rakt in i hjäratat .
Jag sa till danne & kennie innan , den dagen jag gifter mej lova att han kommer , hahaha !!!
Dom sa dom säkert hittar honom på eniro , hahah sjuka jävlar .

Igår kväll tvättade jag och imorse tvättar jag fort.t haha .
Känns så onödigt , vi använder endast en handduk till varje dushing sen blir det tvätten ,
Och dete jobbigt att tvätta ju !! hahaha .

Idag
*tvätta klart
*Äta frukost på alda
*Sola & fixa till mig
*handla lite nya kläder & så
*Åka med kennie & hämta daniela och mimmi på flygerplatsen.
*Jobba , fick nyss reda på att imorgon har jag en så skön dag 17- 20
*Daniela ska brätta allt från resan 

  caca :)

jag & ida
Ge mig mitt blond hår tillbsaks :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0