what ..

Ang , förra inglägget var det hur många som helst som tog åt sig !
Och tar man åt sig så vet men att man göra fel ju , visst !
Dock menade jag inte någon av er som tog åt er !

Aja , idag har jag jobbat som en galning !
Hur trött som helst :(
och ska bara duscha sen ner och slänga i tvätt och springa i väg och jobba igen !

Asså !!
Ser jag inte ut som en svensk ?
Folk börjar prata på andra språk med mig och hon nya idag på jobb
- Var e du ifrån
- svensk , jag e bosses dotter
- VAAA !!
- Ja , haha !
- Ohh gud , hur gammal är du

- 19

- VAAA , oj så ung ? du är jätte duktig , bra kvinna .  Har du syskon

- Ja , vi e 6 stycken

- VA , men mamma är inte svensk ? Svrnskar har inte så mkt barn .

- JOOO hela familjen .

Jag tycker ju dock jag ser ut som en riktigt lite sunneflicka , i ansiktet :P hihih ..
Hahaha jag dör dock för hon kan ju inte heller så bra svenska så jag har svenska kurser på jobbet nu mera haha .Och nu tänker vissa, med din svenska , FUCK OFF !! :D

Fredag -  JOBBA  ihjäll mig
Lördag - Ska jag va med min älskade martin hihih
Söndag - JOBBA !

Seeyya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0