the old times !

Saknar mitt "gammla" liv jätte mycket & alla jag umgicks med !
Jag hade aldrig tråkigt mådde alltid bra :(
Min & boockas tid , asså ingen ingen i hela den världen kan ta det i från mig , så alla kan bara knippa igen , för fyfan vad rolig vi har haft , ångrar inte en sekund , FÖR VI VA FAN BÄST !
Dom minnen vi har det är såna som alltid kommer finnas kvar , som man alltid kommer garva åt :D
Som innan när jag alltid varje dag åkte till suad , vi laga mat vi flippa & åkte skåne runder !
Lekte med pancho  ,mobba susanna , hahah !
Eller när vi bara luffa runder åkte hitt & dit , trodde vi skulle dö i halsmtad . Det va tider jag mådde SUPER ! jag va alltid glad , den glada lina folk älska att va med mig , alltid nått flippigt på g , nu är jag som en gammal kärring som sitter innne 24/7 ! Igår va jag hos en vän och kolla film , fick sån ångest , sakna alla kvällar vi satt jag & 5 killar och glodde film . Jag har alltid funkat bättre med killar , varför vet jag inte ! , kanske för jag får va lite mamma laga mat & städa haha !
Eller när sfi ligan va hemma ho mig 24/7 tom på julafton , hahah !
Mamma säger - Fan , nu får jag åka till city gross och storhandla , kan man ansöka om bidrag haha !
Eller tiderna på björka med alla chiicz and guuyz ! BB gud va vi va fjantiga hahaha  !
Gud jag saknar er alla så mycket !
JAG ÄLSKADE DOM TIDERNA & ER ! :(




Kommentarer
Postat av: boockas

du skulle bara satt låten "mammas gata" till detta inlägget. fyy fan! :(:( sorgset!!!

2009-12-03 @ 22:30:27
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0