sviiiin....

Jag vet en sak om dig
Som är om dig & dig !
Så jag vet en sak om er !

Jag svär jag vill spy på 90 % av allt folk jag känner !
Äcklas så mycket så det går inte att beskriva.
Flaska idiotiska  !
Gud , va nog evigheter sen jag va så här arg !
När jag får min lägenhet , då ska jag bara vara för mig själv !
Och jag hatar mitt jobb just nu , pallar inte , har ont i hela min kropp :/
Kan knappt gå , gör så ont !

Nu ska jag jobba igen , PALLAR INTE !
Pallar inte gå hitt sen igen , pallar inte vara här .
Vill härifrån ...............
Från denna stan från dessa folk , hitta någonstans där jag trvis.
Självklart menar jag inte alla , men i princip !

Dagen kommer väll sluta med att jag gå ner & sätter mig vid havet !
Den ända platsen jag trvis när jag är arg & ledsen ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0