Onsdaaaag ...

pallar inte detta hahahhaha !!
Har jag berättat om min nya tandläkare , hohohoh !
Rå raggarn , snygg oxå ;) Nu är man inte rädd för att gå till tandläkaren mer ,och jag har ju 6 tider i dec ;) hahahha !

Pallar inte Fb , HAHAHHA !
Elller K&L ,  Jag & Rebecca vet allt ! haha ..

Mitt dåliga humör har försunnit lita :)
Ibland kan jag få sån livskick & och vill bara hoppa & skrika , vf vet jag inte , hahah !!

Men vet ni en sak , som är jätte konsigt ,  typ i sommaras träffa jag en kille engång.(nej inget hände)
Sen träffades vi inte mer pratat så från & till .
Och i går kväll pratade vi på msn , har inte kunnat sluta tänka på honom :$
Men jag har blivit så mesig vågar inte riktigt träffa någon :/ .
Är så rädd att bli sårad & att det inte ska funka !

Och SNART får jag min älskade lägenhet och jag har världens bästa pappa som ska hjälpa mig så jag får alla möbler jag vill ha , jag älskar min pappa  !
Jag tror han är den bästa pappan som finns ,, han är som en riktigt  bra vän :)
Han har aldig aldrig i hela mitt liv skrikit på mig , om han tycker något är fel säger han det med en speciell röst så då vet man att det är lika bra att göra som han vill . Han hjälper mig med allt, har jag problem så ringer jag pappa , vad det än är ! Men dock ,  vågar jag inte säga till min pappa om jag skulle träffa någon , den dagen min pojkvän kommer få träffa min pappa , då är det verkligen seriöst , haha !

Nu blir det duschen :D

Älskar dig pappa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0