Lördag

och jag känner mig som en tant , har ingen lust att gå ut eller något :/
Helst vill jag bara ha någon att mysa med :/ !

Kom ner till storebror , skulle tvätta !
2 svarta säckar med tvätt , godegud ! Män/killar , vad skulle ni gjort utan oss kvinnor !
Så har tvättat & städat lite till honom :)
Imorgon åker ju store&lille bror till sälen , så hjälpt honom lite med packningen.
Pappa & dom drar ju till polen.
Själv ska jag fira jul för mig själv , (ingen jul älskare)
Så jag ska jobba istället (inget oväntat)

Nu är jag hemma , ska sätta upp en rullgardin (helt själv ;) haha .)
Sen blir det sängen .
Jobb imorgon & gå handla med mormor , sen kommer hon hit , laga lite mat osv :)

Och ännu engång , alla anonyma hata mig , dont care !
men skriv inte en massa fjantiga kommentarer om ni/du inte kan stå för dom !


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0