LÄSKIGT !

Har ingenanning , och kommer nog aldrig komma på det !
Känns som människa är galen ? 

 
 Enbart mina vänner skall kunna skriva till mig AV 
 elchokoo, kille 21 år
igår, 22:08  Svara Visa konversation
ee mogen e man alltid men har inte lust att saja du får gissa dig fram
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:33  Svara Visa konversation    
oki mitt val o llåta dig fundera
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:29  Svara Visa konversation    
Nee du får forsätta va fundersam det e mer spännande då
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:27  Svara Visa konversation    
hahaha oki vi sajer så Lina
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:26  Svara Visa konversation    
det värsta e att du bröt kontakten me mig bara för din tjejkompis
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:23  Svara Visa konversation    
börjar på M
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:21  Svara Visa konversation    
haha du kmr gissa rätt
 
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:20  Svara Visa konversation    
gissa 3 gånger
 elchokoo, kille 21 år
torsdag, 19:19  Svara Visa konversation    
du u8ndrar vem jag e ellerhur
    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0