jävla skit ..

Fan va lack jag kan bli asså !
Samir va & hämta bilen igår , för dom skulle köra själva !
Jag förklarar adressen & ber honom kolla sj på kartan ? Svårt nej !
Sen kl 6.30 imorse har dom ringt ihjäll mig ! får spel !
Och min pappa ringer och skyller allt på mig !
Helt ärligt tror han att jag ska gå och jobba 24/7 och sköta allt ,när han är så jävla otacksam.
Börjar blir riktigt trött på det här nu , och funderar på att sluta .
Ska funderar igenom det ordentligt och sedan ta mitt beslut .
Pappa säger att jobb är jobb & personligt är  personligt .
Men detta kommer förstöra all vår kontakt .

Nu ska jag en kaffe & ringa lite samtal , jaa för jobbet PISSAR jag på !
Igår stod jag hela jävla kvällen tvättade moppar , städade bilen osvosv,
vad för man för det inte ens ett jävla tack. Då kan man ta sitt jobb och *****************.

Riktigt arg som ni märker !




Men det går väll över (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0