jag har

tagit lite sovmorgon , helt själv ! höhöh ! Är mega trött , och har ett litet jobb som ska vara klart till 9 , och kan fixa det på ca 30 min , så går vid 8:) Har hunnit äta lite , tonfisk & keso ! Mumms ! Och kaffe så klart ! :) Hur kan alla mina joggingkläder försvinna ? Jag jobbar ju i joggingkläder & har enormt många olika ! Men idag hittar jag inget :O ? men hitta ett par gråa , men dom är såna tajta , så det blir shaaaake that ass för gubbarna på bygget ? , ÖHHH nu kom min mat upp igen , hahaha ! Vet ni vad , jag börjar känna mig glad igen , lite som innan :) Kanske för jag har tagit lite små steg hela tiden ! love it iallafall ! :) Igår titta jag förbi hos besnik :) Kolla på bland annat The Pursuit of Happyness :) bra film ! Jag gick ju hem vid 12 , asså inget verkligen inget är öppet då ! Helsingborg är ändån ganska stort så man tycker att något kan ha öppet ! BAD ! nej nu ska jag ringa och chekka lite med lägenheten ! Give me a kiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0