i love

my life, jeepjeep ! Morgonen börja i KAOS ! Men sen blev jag på bättre humör ! Nu ska jag duscha & så , sen iväg och jobba igen ! Jag fick ett jobb erbjudande idag , städa en resturang på kvällarna :) Har inget att för mig endån , så varför inte extra caaash :D hihi Idag köpte jag & monika en tidig julklapp till pappi :) En mobil , han blev jätte glad :) hihih ! Imorgon ska jag gå hämta nycklarna till min lägenhet :) Och på fredag kväll flyttar jag in , och lördag för man fin besök ;P höhö. Susanna och jag kan bråka som hund och katt och hata varandra . Lite som syskon , men endån så tajta ! Snacka igår , hon bara jaha när flyttar vi då? Jag bara vaddå vi . Jaa klart va tror du inte jag ska hjälpa dig, så go :) KÖSS MIG VET JA :D VF KAN JAG INTE LÄGGA UPP BILDER :( ? HUUUUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0