i love

my life .:)
Kom nyss hem från jobb , genom svettig , har sprungit i 190 hahaha !
Nu maxar jag J.lo - i´m real , dör för hennes låtar :)

Hhahah jag pallar inte .
Jag & rebecca städa min trappa idag kommer en kille (snygg om man fixar till han lite,hahahha)
Snackar på som fan.
Sen fråga jag rebecca vem är han ?
- Jag vet inte hahahahah , eller jo fan han gick på filborna
hahahah  resten behöver vi ej skriva hahah

Och vi va på en hemstädning på dagen
Dom har en son i vår ålder .
Ligger en lapp

Jag är glad att du skyddar dig, men jag vill inte ha det på kösgolvet .
HAHAHHA JAG DÖR !



Fick julklapp av mormor idag .
Fint visst :) ? ?
Har får lite smått och gott från lite kunder,
Bio biljetter, choklad , och massa kött från per i viken :D mumma  !



Och rebecca äter bara godisar som ser likadana ut och om smakar likadant ! hahahah




Nu ska jag duscha , höhö !
PUSS

Kommentarer
Postat av: boockas

har du slickat på en grön flaska o lagt tillbaks den? ser ut så, HAHAh :D SKOJA

2009-12-22 @ 20:43:11
URL: http://rebeccathell.blogg.se/
Postat av: lina

jag var tvungen :$ thihihihi

2009-12-23 @ 07:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0