good girl .

Vaknade kl 5 av att kl ringer !  OKEJ ! skulle varit kl 7 !
Aja lika bra att gå upp . satt på kaffe , fixa till mig & jaha då va det lika bra att börja tidigare !
Första stället - Oj vad du är tidig idag , en gammal tant som allt står & kollar när man kommer haha !
Andra - Larmet börja krångla efter lite panik fick jag rätt på det
Kl halv 9 var jag klar med allt jobb som jag skulle ha varit klar med vid halv 1 !
Snacka om tempo ,hahah !!
Men smartass ! VART ÄR MOBILEN , AJJJ ! glömt den imorse på ett ställe , första gången i hela mitt liv .
Min mobil är mitt hjärta :)
Så vid halv 9 kom monika , och hade en massa andra jobb , va även på ett kontor ,där dom bara älskar mig , själv hatar jag det stället helt segt men måste ju va trevlig eftersom du tycker så mycket om mig , Uhh ! hahah . 
Men jag skulle ju jobba till ca 5-6 idag , men som sagt x2000 thats me :D
Så nu är jag hemma , klart för dagen , krängde nyss lite kinafood ! Mumma .
Ska nog vila en timme , sen tvätta min jacka & lita annat.
Jag är galen i att tvätta , tror inte det finns någon som tvättar så mkt som mig :O !
Men visst är det härligt när man har tvättat , helt varmt och doftar Lovley !

Ikväll , ska det bli bio ? , festa ? eller ska jag helt enkelt bara softa med mig själv ?
Imorgon ska jag åka rundor en massa , skriva upp allt det sista som ska köpas till lägenheten innan pappa åker till polen :) Kanske till mormor en runda , putsa hennes fönster :)

Gud vad jag saknar att ha någon att mysa med :( !

Jaa så vad det med det ! 
Nu blir det TV ! yeees ! hahah .

Blond el black :o ???
Får paaaaniiik !

 


Kommentarer
Postat av: stephié

mörk nu, blond till sommaren finalina :) <3

2009-12-07 @ 21:46:42
URL: http://tannus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0