god jul :)

Igår kväll åkte jag hem till mammsi :)
Vaknade upp , fick julstrumpa (deospray & nagelack)
Sen iväg en sväng till mormor , och åkte till motti (morfar) satt blommor.
7 jular utan dig nu , mormor tar det lika hårt fort.f .
Sen hemåt, åt massor med mat & kolla kalle , (första julen,jag kollar hela)
Dela ut alla julklapapr , sen hämta daniela mig och körde mig hem.
Eftersomhon skulle in i stan och jobba .
Kändes lite dumt att gå så snabbt :(


Årets julklappar

#2500 kr
# krukor till köket (har ni sett)
# världens snyggaste klädhängare till innanför dörren (skit snygg)
# gardiner (svarta)
# ljus i massor , riktigt nice :)
# Ljusstake i silver (matchar krukorna)
# I.d. sminkborstar & 2 puder
# Smink box
# förvarning skålar
# Doftpinnar (en glasgrej med doftolja och pinnar som sticker upp, nice )
känns som jag glömt något ?

Är i alla fall mer än nöjd , tack min älskade för allt :)

Nu ska jag vila mig lite känner mig helt seg i hela kroppen .

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0