fy :/

Satt vi datan och klicka rundor , sen kom jag på att jag skulle ta fram en väska !
(Som jag ej använt ännu , alla som känner mig vet att saker jag älskar använder jag sällan)
Va 100 & på att jag lagt den på ett ställe , inte där ! ?
Nu har jag Dragit ut allt i hela lägenheten ,(jag har mer kläder än en kläd affär haha)
Ingenstans finns den :(  och en av mina "vänner" tjatade ihjäll mig för ett tag sedan att hon ville ha den och det är bara den persone som varrit ensam i mitt hem :/ då är man ju ganska säker på vem det är :(
Verkligen arg & besviken .  Trodde inte någon kunde göra så :( !

Men iallafall så rensade jag ut lite , en hel säck med kläder nästan allt är helt nytt , så tänkte lägga det i en sån box så dom skickar det till fattiga kids !  Något bra ut av allt jobb i allafall .

Nu ska jag deppa ihop , jag GILLA den jätte mkt :(
INTE FÖRSTA GÅNGEN "VÄNNER" SNOR FRÅN EN !
ÄCKLAS NI INTE AV ER SJÄLVA ?



Kommentarer
Postat av: boockas

de fattiga kidet kan vara jag :D hahaha ge boxen till mig mohahah

2009-12-24 @ 23:25:25
Postat av: lina

haha du är för go gummman :) Jag lämnar det tills du e hemma så du får gå igenom det :D

2009-12-24 @ 23:30:32
Postat av: emelie larsson

haha efter rebecka har gått i genom den kan ju jag göra det HAHAHAH & tack för igår , synd att du gick så tidigt mentack

2009-12-25 @ 11:17:03
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/
Postat av: Lina

du har ju redan varit och plockat , haha ! ni är för roliga :D

2009-12-25 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0