dränk mig ..

Kul att ens ,enda kärlek i livet , frågar vad han ska köpa till sin flickvän i julklapp !
Men på något sätt kändes det kul att kunna hjälpa till.
Kan dock säga att det kändes som någon slet ut mitt hjärta och hoppa på det .
Men sen insåg jag en grej , vilken loooser , om man inte vet vad sin flickvän vill ha ,
då är men en usel pojkvän och känner inte sin flickvän . Så jag känner mig lugn och glad  :)

Va nyss nere i tvättstugan (där alla tvättar på en gång , haha) får spel.
Iallafall va den han som bor mitt emot mig , en äldre man.
Super trevlig stod och snacka i 10min kanske , super trevlig :D

Och hallååå , han längst er , INGEN sa att han va så snygg , haha !
Han har även min dröm jacka :O !
Kanske ska gå ner och fråga efter lite socker ;) hahahhaah .

Är med lillsyrra nu , vi har varit och köpt lite julklappar & sånt :)

Jul ? , uscchh imorgon men skahem till mamma en sväng iallafall :)
Sen ska jag köpa 1000 kilo godis ocg kränga helt sj och deppa ! :) kul va !






Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag sa ju att han såg helt okje ut , du vet ju att det folket inte är min grej ;) haha

2009-12-23 @ 15:40:26
Postat av: Lina

okej han är mer än okej :D HAHAHA .

2009-12-23 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0