BB .

jag  är en Media Hora ingen vill ha mig
Gör vad som helst om nån vill komma och ta mig
Med på bild och i tv så alla kan se när jag raserar min cv
Och visar den sell-out jag är.

È du mè?



Satt med Daniela ,Mimmi & Rebecca igår & sjöng denna som galningar !
KLOCKREN !
Kan inte big brother ,börja igen ! lätt jag hade varit med ! hahah .

Aja kom nyss från jobb !
Jag & Rebecca softar mest av alla hahahha !
Sen åker vi hämtar dom andra , jag skäller lite hahaha !
Urkassa va dom idag :@
Nu ska jag in i duschen , sen blir det jobb igen :( öööööööh !

Vet ni vad , alla ni som bryr er så mycket om mig och vill veta så myckt !
Jag kan inte hjälpa att era liv är så värdelösa så ni måste sitta och tänka på mig !
Men vet ni vad ?
HADET BRA !
:D
KÖSS !


Kommentarer
Postat av: Jasmin

GUMMAN HÖR AV DIG

2009-12-28 @ 16:06:57
URL: http://jasminz.blogg.se/
Postat av: Lina

i will :D Har dock ej ditt nummer :( smsa mig :D

2009-12-28 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0