bästa dagen på lääänge !

Åkte och kolla massa möbler , hitta massor ! :D
Tog med lillsyrran till väla shoppa lite till båda < 3 ! älskar dig mitt hjärta.
Sen körde mamma mig hem , inom lägenheten !
DEN ÄR NÄSTAN KLAR ! jag är så lycklig !
Allt är som jag ville ha det .dom rev ju allt , golv , väggar alllt , och så gav jag lite tips hur jag ville ha det , tyckte inte den andra va så smart ! och gissa vad ! DET ÄR SÅ SOM JAG VILLE HA DET !
Gudgud vad jag är glad :D

HAPPY FACE  NR 1 .

Men kommer sakna mina pojkar här . kommer bli så tomt :( !

Lite tråkigt . men fyfan vad jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D

 


Kommentarer
Postat av: Lina

lovely! :D

2009-12-05 @ 16:38:52
URL: http://ensesssasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0