älskar er ...

Tack alla underbara människor i mitt liv :) jag älskar er !

KL 06:15 , upp & hoppa !
Iväg till jobb , kom nyss hem :)

Jag är så dum ! vi städar det som ska bli nya coop , 3000 kvm
Jag är så smart och råkar låsa in oss i ett litet rum , GUD PANIK !
Inga fönster , mobil allt utanför ! Börja klättra upp i taket , bara kablar ! PANIK !
Nashmir - Ohh nejnej lina, du kan skada dig !
Tur man är uppväxt i björka så man kan en hel del , hahha !
Men inne i det rummet fanns alla knappar till ljuset i hela lokalen.
Välkommen till coops nya disco hahaah
Efter 5 min kommer en kille helt rädd, vad är det som händer HAHAAHHAHAH !

Nu sitter jag här och lyssnar på min nya favve låt  Who says I can’t get stoned? nananana :D

Man kanske ska duscha ? JAAA !

Smaaajl mami :) va fina vi va på den tiden , höhöh !
Du är min mamma vad som än händer & jag kommer alltid älska dig !





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0