vill inget ...

Har nere ar underbart . Allt e sa harligt .
Dagarna bestar av stranden & ute med baten .
Sen tar jag alltid en runda med mopen ner i stan eller med familjen .
Super skont att ha allt sitt eget har nere :) ..
Men ar ratt trott pa allt just nu . vet inte vad jag ska gora el inte gora.
Har nere ser man bara par , par, par helt sjukt : ( Och snobbar har alla blivit .
Innan va det inte sa ,  poooh jag dor av alla bilar & killarna , haha ..
Borjar verkligen fundera nu vad jag ska gora .. har ingen lust med nagot just nu :(:(
Inte ens flytta hitt eller hem till Sverige .
Sondag ska jag till sunny beach men jaa FITTHOR Forsakringskassan har inte betalat ut min lon pa 2 mander och planboken borjar bli lite tunn sa vad FAN ska jag gora :(:(
Jag har markt en sak att mitt liv ar bara problem , ALLTID nagot :s
Neenne VARSTA AR.. jag har varit ute pa morgon promender , SAA snygg grannkille.lite sma flortat .  och vet ni vems son , den sura fettatjock greken som har vattenskoter uthyrning , noootniiice. riktigt bitch ....
Riktigt fittsur ar han bara for vi pakerar var bat vid deras uthyrning , vilket dom ska ta och skit i sa lange det e inte ar pa deras sidan .. aja :P
Aja imorgon natt aker jag iallafall hem .. nu ska jag dra mig vidare \


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0