Glaaad :)

Var & kolla på lägenheten igår :) 
Inte min smak till 100 % , "kräsen jag vet " , men med rätt möbler blir det perfekt .
Den ligger ju HELT PERFEKT . Möllegränden precis vid tretton , kan inte bli bättre liksom :) .
Var stortkök  & ett stort vardagsrum , ett sovrum med STORgadrob , LOVE !! Badrum med badkar , storhall.
Ja den va helt perfekt i storleken "62" för mig :)
Får besked imorgon , får väll bara hoppas att jag får den :):) ...
Men lite dumt för inflyttningen är 1 nov :(:( , kanske innan om man har tur ..
aja allt löser sig :) ...
Har haft världens sämsta dag idag verkligen , men har ändån varit så jävla glad :D
Jag & nadira har sjungt & fulat oss till max idag , "Hon är typ 35 år" hahhaa !!
Lyssna på din gata , och flabba ihjäll oss "ohh mami  -  lammkött" HAHAHAHHAHAH !!
Jag vissa vet vad jag menar , hahah !!
Nu sitter jag här och sjunger ännu mer :D , Ska snart in i duschen .
Sen upp till väla & möta mamma , sen ner till pappa lite .. :):)
Är så nervös inför imorgon , verkligen :( .. 
Men just nu kan inte det få mig att släppa mitt leende :D hhihi
Trodde inte ens att jag kunde vara så här glad för inget liksom .
Var nog 1 årsen jag va glad för ingenting , hahahha !!!
Kanske var bra med lite kritik :P

Tänkt & tänkt , och ibland förtjänar folk inte en 3:dje chans !!

Imorgon kommer boobbba heeem <3<3 !!
Blir spendera helgen med flickorna :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra idag! :)

2009-08-27 @ 07:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0