......

Hemma ?! , Hos mamma iallla fall .
Myskläderna på & musik , men tankarna bara flödar fram !
Glad att se min familj men känns som jag saknar det redan :O !! .
Sista dagarna trvides jag super bra :):)
Kommer saknar vissa människor iallafall , mest jeppe & vasko , så klart !
Riktigt jobbig resa hem var det ,
Kom inte från flygplatsen förens efter 2,3 timmar !!
Men fick trevligt sällskap , STINKISAR !! HAHAH !! .

Vad som kommer hända nu ?
* jobb som vanligt på måndag
* Hemsk sak som måste göras
* Hitta lägenhet
* Fixa körkortet
* Sluta äta så mycket för hoppnings viss , hahah ! :)
* Sluta röka , går det efter alla år :/ ?

Nu ska jag hjälpa mammsi med mat & dricka kaffe , mmm :):)

not again
Ohh, this ain't supposed to happen to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0