Sunny Beach ...

I imorgon lämnar hemmet kl 5 :) .höhöh.
Mimmi kör oss till flygplatsen , ängeeel :) .
Sen jäääklar ska det levas i 2 veckor :D
Har haft PROBLEM sen jag kom hem Fredag kl 4 på morgonen var jag hemma efter Grekland .
Fyfan vilken flygresa jag hade *hemsk* . Åkte ju hem själv .
Går på planet har bästa platsen längst fram , sitter och njuter :)
Kommer på 2 alkisar en gubbe & tant , FYLLESVIN !!
Skriker och gapar och klagar riktigt  mycket .
Sen är det en kille som går in på toan eller ja vinglar fram.
Dom är tvungna att öppna , då står han och pissar och bara vinglar ut och pissar ner hela stället där framme .
Jag ville DÖÖÖ !! och vet ni vems son det var :O , dom brevid mig . så säger tanten , du min son måste sitta här framme brevid dig om han behöver spy , JOOO TACCCK !! Helvetes pinsamt och äkligt !!!
Sen går jag av , FÖRST MEN VAR SIST HEM  .
Min NYA väska kommer  , den är rosa , eller ja den var , DEN VAR SVART & BLÖT AV SKIT ...
Köpte den innan jag gick på flyget i Grekland , snacka om LYCKLIG :(:( ...
Sen väntar jag 1 timme , ingen kommer , ringer min mamma
- Ska inte daniela hämta mig .
Då hade dom tagit fel på tiden trodde det var halv 3 när det var kl halv 1 ..
Men till slut kom mimms & daniela <3 ..
Riktigt hemsk hemresa kan man säga.
Och hela dagen igår , försökte jag komma på hur jag skulle få fram pengar till resan eftersom mina pengar från försäkringskassan är sena , 2 månaders lön , JÄVLA FUCKERS !!!! :(
Men min älskade familj har hjälp mig , speciellt min älsskade pappa , hjälpt mig med båda flygbiljjeterna  och även massor med fickpengar .. känns ruttet av mig , men hade verkligen ingen annan utväg .. Jag har världens bästa pappa verkligen asså :) <3  . Mormor kom nyss med lite pengar med <3 :) . hihihi . Och mammsi ska sätta över sen till mig :) .
Tack alla för hjäälpen :)
Sen när jag kommer hem från sunny har jag massor att ta tag i , uscch vill inte ens tänka på det :( ..
Nej nu ska jag börja packa lite kanske ? .
Hoppas alla har det bra :) ..

// Love

Kommentarer
Postat av: boockas

ha det underbart nuu :):) Du har 2 ar att ta igen, hihi, possss, lavvi!

2009-08-08 @ 19:15:03
URL: http://rebeccathell.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihihi , ska försöka . Själv lever du säkert som en prinsessa där nere . Kom hem snart :( Saknar dig .. Ja eller hur så det lär inte bli lungt , haha !! Älskar dig ...

2009-08-08 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0